Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Reick Møbler A/S

Østermarkvej 10

6280  Højer
CVR: 19378586
Mail: mail@reick.dk
Tlf: 74782173

 

Betaling

 

Betaling via Dankort, VISA Electron, VPay MasterCard, Maestro, JCB  eller bankoverførsel: reg. 7990, konto nr. 2007735 (Sydbank).

 

Dankort   EuroCard / MasterCard   JCB  Maestro   Visa   Visa Electron

 

Vi tager ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  
 

Fragt

 

Fragtfri levering over kr 3000,- netto ekskl. moms,  kun for leveringer i Danmark, på brofaste forbindelser.

 

Fortrydelsesret

Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.reick.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare.

Herefter har du 14 dage til at sende varen retur.
Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder altså,

hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.
Er du ikke tilfreds, er det naturligvis omkostningsfrit. Har du blot fortrudt købet, er dine omkostninger blot fragten retur.

Returner varer til : Reick Møbler A/S, Østermarkvej 10, 6280 Højer, er du i tvivl ring på 7478 2173.

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse.

 

Specialfremstillede varer tages ikke retur.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
 

Levering

Alle dine ordrer bliver behandlet samme dag, ordren finder sted, hvis ordren finder sted inden klokken 14:00. Laver du en ordre i weekenden, bliver pakken sendt første hverdag,

når varen er på lager.

Fragtfri levering over kr 3000,- netto ekskl. moms,  kun for leveringer i Danmark, på brofaste forbindelser.

Leveringen håndteres oftest af Danske Fragtmænd, som normalt tager 1-2 hverdage. Varen vil blive leveret til din hoveddør, eller blive stillet i garagen, carporten, skuret m.m.

 

Hvis du ikke er hjemme, skal pakken afhentes på nærmeste central, som er beskrevet på følgesedlen.

Oplever du, at din pakke er beskadiget ved modtagelsen, så kontakt os med det samme, og pakken vil blive erstattet, hvis indholdet er beskadiget.

Der kan forekomme 3-4 ugers leveringstid, hvis varen er udsolgt. Ordrebekræftelsen fremsendes da på mail inden for 1-2 arbejdsdage.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
 
Personoplysningerne registreres hos Reick Møbler A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: mail@reick.dk  

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 30.09.2018